.

Värme, huvudvärk och polly

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen efter barnvakten.
Det gick bra förutom att jag har huvudverk och när ungjäveln skulle ha med sig en kompis hem så blev det inte mycket bättre.
Det hjälpte inte heller att när vi kom dit så hade ungens brorsha 2 kompisar där så det slutade med att jag lagade mat för 5 ungar.
Det gick iofs bra, för jag är bäst!
Nu kom min hund och la sig på mina fötter.
Söt hund.
Har varit sjukt fint väder idag och imorrn blire cykla till skolan och jeansjacka!
Ska börja bli hurtig!
Hehehehe... det kan man ju lycka till med.
Eller något
Nämen nu måste jag braa ta en sekund till att berätta hur mycket jag gillar How I mer your mother.
Så nu har jag gjort det.
Hezt var duktig idag enligt mamma.
Hon red ut.
Nu ska jag göra ett satsigt veckoschema igen:
Måndag: Uteritt
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Dressyr och bommar
Torsdag: Hoppning
Fredag: Titti, tömkörning
Lördag: Uteritt med konditionsträning
Söndag: Uteritt eller dressyr
Intressant? Nä inte direkt.
Nä nu blire ngt annat... plugg kanske
Köpte en påse polly... ska ut och promenera ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: