.

You will be the godfather?

Kategori: Allmänt

Jag är just nu inne i en Harry Potter koma där det ända jag gör är läser harry potter, pratar om böckerna eller tänker på dem. Jag blir även deperimerad för att jag inte är en trollkarl. Väldigt jobbigt.
Men nu lite kladare tankar! Hezt mår som en prinsessa (hon blir även behandlad som en). Hon äter massor och så är vi mest ute och galopperar, hon verkar tro att vi äntligen fattat vad man egentligen ska göra. Rider även lite dressyr vilket hon går med på motvilligt. Hon bråkar dock bara lite men annars har hon varit väldigt fin när jag tränat henne mer intensivt. Jag tror hon mår bra av lite sommarlov men nästa vecka ska jag försöka rida henne två gånger om dagen några dagar!
Såhär ser upplägget ut!
Måndag: Morgon: Ut, galopp/konditionsträning EM: Dressyr
Tisdag: Morgon: Bommar EM: Ut, trav/avslappning
Onsdag: Morgon: Tömköra EM: Ut, klättra
Torsdag: Morgon: Dressyr EM: Vila
Fredag: Morgon: Hoppa EM: Ut, trava
Lördag: Morgon: Ut, galopp/konditionsträning EM: dressyr
Söndag: Morgon/EM: skritta ut!
NU ska jag återgå till min Harry Potter psykos...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: