.

Porque no?

Kategori: Allmänt

Måste vara den frasen jag använder mest för tillfället. Snackar även mycket engelska så jag kom på mig själv med att tänka på engelska.. Skumt! Här är allt bra! Väldigt varmt och sol! Har bara haft bra väder än så länge. KIRR PÅ DEN! I förrgår tog jag ingen siesta för att vi skulle shoppa men jävlar vad jag hade behövt den! Kg har verkligen blivit van vid att ta en siesta nu, jag blev trött, bitchig och grinig. 3vlig tjej! Börjar fatta vad min mamma säger bättres nu! (hon snackar en VÄLDIGT konstig dialekt så det är väldigt svårt att höra vad hon säger om hon inte pratar väldigt långsamt). Ikväll ska vi äta på en restaurang så jag tänkte dra ut och shoppa en klänning med de andra när jag sovit min siesta. Juste! Logan ställde en väldigt rolig fråga igår: do you have movies in Sweden? Jag dog lite och svarade att vi fick elekticitet förra året.. Logan: really?!?! den grabben är väldigt underhållande ;) Nu ska jag sova för annars blir jag grinig! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: