.

Second place is the first loser

Kategori: Allmänt

Dagen har varit bra. Lungn men bra. Solat, pluggat, ridit, ätit med farmor och farfar. Det har nästan kännst som sommarlov. Har gång på gång glömt bort detdär med att det är skola imorgon igen. Bara för att än en gång bli påmind att det faktiskt är skola och att jag har matteprov på torsdag. Första matte c provet. Hoppas det går bra. Har inte ens räknat hela kapitlet än så imorrn ska jag vara duktig elev och räkna massa matte. gör det nog utomhus så man kan slå två flugor i en smäll. Bli lite brun är ju aldrig fel! Sen bär det av till pållen igen. Galoppade idag i hägerneholms gamla hagar och hästen blev äldigt svettig och fick en fet dusch när vi kom tillbaka!
Nu är det bara 6 dagar kvar. Börjar bli lite nervös för att hamna i en psykofamilj där jag kommer dö! Men nej jag kommer förhoppningsvis inte dö. Förhoppningsvis.
erh
Just nu är det som värst. Börjar sakna dig igen. Tankarna kommer igen. "Tiden läker alla sår". My ass! Jag kommer aldrig sluta sakna dig och det kommer aldrig vara lätt att tänka på dig.

I lock away the pain,
Put away the fears,
Show you only smiles,
Not the hidden tears


kan inte någon bara säga, när blir det lätt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: