.

Bad update

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och har biologi! Superkul! Går igenom bakterier och arkéer. Intresseklubben antecknar detta, jag vet det. Har blivit smittad av oc febern så nu håller jag på och laddar ner massa avsnitt. måste verkligen fixa en extermhårddisk snart. Datorn segar, Hanna lackar.
Igår satt jag barnvakt i 3h. Ungen hade ont i huvet så han fick sitta och kolla på en film. Jag satt vid andra tvn och kollade på annat kul. Bra barnvakt känner jag. Men han behöver ju inte hjälp att kolla på TV. Lagade iallafall mat sen. Jag va bäst som vanligt. Gjorde nästan klart spanskan också. Måste bara skriva ett eget slut till Hans och Greta. Min spanskalärare är ju för underbar. Imorgon är det engelska nationella writing. Har friluftsdag sen. Ska spela volleyboll. Känner mig sådär taggad när det snöade imorse.
Nä nu ska jag jobba lite!
TJING!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: