.

Born this way

Kategori: Allmänt

Chillar galet för JAG HAR INGA PROV KVAR!!! Har dock lite muntliga grejer och inlämningar men inga mer skriftliga prov. Hade ett fml moment förut för att jag fick g på biologin dom jag iofs lyckades få till ett vg efter en del lackande. Sen blev telefonen helt svart. Reagerade inte när man försökte sätta på den eller när jag satte den på laddning. Försökte tom uppdatera den men det funkade inte. Tillslut googlade jag på hur man skulle göra och då skulle man hålla in sätta på/stänga av knappen och menyknappen samtidigt i 5 SEK OCH SÅ FUNKADE DEN!!! kul att läsa.... Jag har även varit sjukt duktig och suttit barnvakt och städat hela huset eftersom mina päron kommer hem typ närsomhelst! Kanske slänger in nått senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: