.

Pratar du med mig eller pratar du med en elefant?

Kategori: Allmänt

Sitter här alldeles nydushad och fräsch och lyssnar på lite mjuzic! Céline drog nyss... FAN VAD NICE! Nää nu drev jag! Vi hade askul och jättemysigt igår... vi tar fram varandras värsta sidor har vi insett... Hehe illa!
Känner nästan för att se she´s the man igen.. den va sjukt bra med GAL1 snygga killar i.. jag gillar! Men det är ju faktiskt mors dag imorrn så jag tänkte vara en bra dotter och åka till centrum och handla en present och sen ska jag baka en tårta... vet dock inte vad det blir förnån!
Ska till stallet på em och sen bär det av till Malin för myskväll!!!
Blir nog ingen vidare uppdatering idag heller men men, sånt e livet!

Dreggel på den... Channing Tatum <3

Cpsnygga Céline! <3


Mongosnygga malin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: