.

Sunny day

Kategori: Allmänt

Jahapp... då va denna helg över! Fylld med massa mys, skratt och tårar. Nu ska jag göra klart min powerpoint till datan imorrn och sen ska jag in till stan med Soffan (oj vad fult smeknamn) och kolla på Pirates of the Carribean! SÖNDAGSMYYYS! Sen blire nog dirr i säng för imorgon är det en ny dag! Hahaha eller så blire lite oc, jag är så sjukt rebell. Va hos hhest imorse och höll lite lektion för mamma. Det gick bra och sen var det bara hem, slänga i sig lunch och byta om för att åka till farmor och fika eftersom att det är faktiskt (för den som inte visste) mors dag idag. Bakade en kaka och köpte en present till min kära mor. Jag måste vara den bästa dottern. Typ.
Nästa helg kommer ju snart igen eftersom man är ledig onsdag-måndag!!!! NAAAJS!
Nä nu måste jag verkligen fixa powerpointen!
g
Mittbena....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: