.

Crash and burn

Kategori: Allmänt

Chillar lite hemma just nuuu! Kom hem för typ 30 min sen. Känner för att lägga mig i sängen och . Låååååång dag idag och handledarkursen var 3 h... hade kemiförhör också som jag inte räknat med att hinna göra men eftersom att svenskaläraren är borta så sköt vi kemin till svenskatimmen så jag hann med det ändå, jag hade ju inte pluggat så ni kan ju tänka er hur det gick... hehehe
Nu ska jag iallafall få övningsköra om allt stämmer så det är NAJS! Hoppas bara att jag inte kör över någon, hehehe, risken finns ju alltid med mig i bilen.
Mamma skulle tömköra idag och imorrn ska jag först hålla lektion för oskar och sen ska jag rida min pånihezt. Har ju inte sett henne sen i måndags och det känns som en evighet när man är van vid varje dag, kommer bli lite mindre stall nu när det är mer plugg.
Nu ska jag kolla på lite modern family, det underbaraste som finns nästan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: