.

I can't turn back time, and make it undone

Kategori: Allmänt

Har skrivit hälften av min historia hemtenta nu! Så jag tyckte att jag förtjänade en paus och gick och hämtade lite cola (om det va någon som ville veta). Idag blev det inget stall eftersom att vi bytte dag med J-O så han tog henne idag och vi henne igår. Tömkörde bara igår eftersom att det var isisträning och ridhuset inte var ledigt förrän vid 9. Hade ingen superlust att gå ut på banan eftersom att det SPÖREGNADE. Hehehehe. Hon gick iallafall bitvis jättefint men tjafsade en del och försökte resa sig en gång, men då blev jag arg på henne eftersom att det är livsfarligt om hon börjar resa sig eller protestera genom att kicka när man går där bakom.
Longerade henne i slutet så att hon skulle få sträcka på steget och springa av sig lite! Idags kulle J-O ridit men han försov sig så han fixade bara mat och mockning så fick hon vila. Hon har varit väldigt lite öm i ryggen (inget alls igår) sen hon gick med obbe och han började klänga på henne för att hon va brunstig. Så det kan ha varit lite skönt.
Imorrn är det iallafall hoppning så jag taggar gal1 för det!
Tjoooo mannar nu ska jag kolla på senaste gossipgirl och how I met your mother!!!


Random gammal bild...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: