.

My hands they were strong, but my knees were far too weak

Kategori: Allmänt

Hemma igen efter en lång och bra dag!
Vaknade hos Céline vid typ halv 10 och så käkade vi frukost och började rulla mot staden vid 11. Först drog vi till Åhléns där jag hittade ett nagellack, ett puder och en concealermousse. Najsssss!
Kom hem vid typ 3 och satte mig för att plugga lite. Gjorde lite speech och lite kemi. Sen va ddet iväg till träning! Sjut kul idag, vi fick köra med skydd!! Har en hel del blåmärken varav ett på hakan(?) och sen en hel hög med rivsår men det roliga var att jag inte kände något förrän jag skulle hem och träningen var slut... hehehe
Hoppas verkligen att jag kommer med i laget, nu har jag iallafall sökt till defence så det är bara att slåss!!! Hehehehe
Nu ska jag duscha och sen är det plugg...WOOP WOOP!

hwefbh
Krya på dig!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: