.

Sundaaaaaay

Kategori: Allmänt

Nu äre söndag igen, ångesten man har att vänta inför veckan som kommer som oftast slår in på söndagskvällen när man tänker på allt skolarbete som måste göras denhär veckan...
Företagsekonomiprov imorgon, ganska enkelt, ska bara plugga på begreppen lite. Outline för mitt näste speech som ska vara klart på onsdag, tror att jag ska snacka om Harry Potter. Svenskaboken Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva av Ann Heberlein, ska vara utläst tills på fredag och då ska jag också ha skrivit hemtentan i historia. En ganska hektisk vecka som inte nog med allt skolarbete ska fyllas med ridning.
What doesn't kill you, makes you stronger heter det väl?
Ikväll är det iallafall amerikansk fotbollsträning igen! Taggar gal1 eftersom att vi ska spela lite mer matchspel!
Igår Va det mer teoretiska övningar och lite "mini spel". Efter träningen igår hängde jag med Céline och myste gal1 till 10 orsaker att hata dig. Heath Ledger <3 Underbar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: