.

Lista

Kategori: Allmänt

Bild 1: En bild på mig och 5 saker om mig

Bild 2: En person jag umgås mycket med

Bild 3: Min favorit sak

Bild 4: En gammal bild

Bild 5: En gammal bild på mig

Bild 6: En naturbild

Bild 7: En bild på mitt hus

Bild 8: En bild på något jag vill ha

Bild 9: Gruppbild

Bild 10: En bild från sommarn

Bild 11: En bild på någon i min familj

Bild 12: En bild på mina favorit band

Bild 13: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge

Bild 14: En person jag saknar

Bild 15: Ett par snygga skor

Bild 16: En bild jag inte lagt upp förr

Bild 17: Någon som är väldigt snäll

Bild 18: En gullig bild ;)

Bild 19: En bild från en helg

Bild 20: Jag och en klasskompis

Bild 21: En bild som påminer mig om gammla tider

Bild 22: En person jag vill vara med

Bild 23: En ovanlig bild

Bild 24: En bild på min fritid

Bild 25: En bild på min vardag

Bild 26: En person som är snygg

Bild 27: En bild på mig + några av mina kompisar

Bild 28: En bild på en barndomsvän

Bild 29: En person som alltid ställer upp för mig

Bild 30: En tid jag saknar

Bild 31: En bild som gör mig glad

Bild 32: En person som alltid gör mig glad

Bild 33: Någon / några jag alltid har kul med

Bild 34: En tokig bild

Bild 35: Den nyaste bilden på mig

Bild 36: En bild på mina husdjur

Bild 37: En bild jag altid skrattar åt

Bild 38: Det här gör mig glad

Bild 39: En vinter bild

Bild 40: En bild från en resa

Bild 41: En svart vit bild

Bild 42: Kärlek

Bild 43: En bild på hurudant hår jag vill ha

Bild 44: En bra film

Bild 45: En bild på nogot jag vill ha just nu

Bild 46: En bild på nått jag ätit

Bild 47: Min favoritbild

Bild 48: svart vit foto på mig

Bild 49: Någon jag aldrig kommer släppa taget om

Bild 50: En person jag kan berätta allt för

Kommentarer


Kommentera inlägget här: