.

Listan

Kategori: Allmänt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Hehehe jaa du... jag var 6 år och började förskoleklass(?). Livet var enkel och jag kommer ihåg att jag alltid var sen till skolan för att jag stannade på vägen och plockade stenar eller sniglar och annat kul som intresserade en då. 2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Hade precis börjat hersby, gått på nollning och skaffat nya vänner. Allt känndes nytt och konstigt. Hade inte riktig koll på något alls och allt var lite halvkaos. Hade även ett stort bråk med en kompis. 3) FEM SNACKS DU GILLAR Pringles, lösgodis (mycket surt), choklad, bullar och kexchoklad 4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Typ alla disneylåtar (eller alla som finns på disneyskivan iallafall). Och sen kan listan bli lååång... 5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Shoppa allt jag känner att jag vill ha, köpa en hästgård, köpa hus på olika ställen, gå på college i USA och köpa ett hus i spanien. 6) FEM DÅLIGA VANOR Dålig självdiciplin överlag, skjuta på allt, vara lat, lova saker till min själv jag inte håller och gå och lägga mig för sent. 7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Mysa med hezt, vara med riktigt bra vänner, shoppa, mysa och lyssna på mysik, och äta 8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: Foppatofflor, knälång klänning/skjol, kläder med fula mönster som typ mattor, något senapsgult.. nu kommer jag inte på ngt mer... 9) FEM FAVORITLEKSAKER: mobilen, datorn och sen min nalle såklart! 10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN: Malin, Céline, Ida, Ubbe och Karlsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: