.

Människor kommer alltid vara människor

Kategori: Allmänt

Sitter på budden påväg hem från skolan. Har haft en relativt kort dag men jag börjar få ont i ryggen igen. Bajs. Idag ska jag äta när jag kommer hem och sitta och kolla på modern family innan jag tar tag i allt plugg. Sen ska jag även göra en lista som både Sofie och Hanna har utmanat mig med och man kan inte säga nej till en utmaning?!?! Nej precis. Måste även ringa några samtal och fixa lite (nu lät jag sjukt vuxen). Hunden ska också få sig en promenix. Mamma fixar hästen eftersom hon är ledig men hon bestämde sig för att dra till Uppsala och hjälpa mina syrror att handla på IKEA. Så det betyder att jag måste laga egen middag om jag nu är så ambitiös, lär bli typ chips ;) Aja vi hörs senare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: