.

I feel so tired I can't sleep

Kategori: Allmänt

Nämen hejsan på er!
Tänkte titta in och uppdatera er lite på mitt liv som är så fantastiskt intressant och spännande! Just nu borde jag sova men jag kan inte. Även fast jag är dödstrött.. Konstigt detdär! Har varit ledig från skolan idag och igår! Sov hos Céline i måndags, åkte hem igår på morgonen och fixade lite och sen kom Amy och Ida hit och pluggade! Sen åkte jag och mamma till stallet och så red jag ut i det underbara vädret! Kändes typ som sommar igår. Idag har jag varit och vaccinerat mig och pluggat. Hade dressyrlektion idag med. Gick väldigt bra. Fick en skitbra känsla i traven, inte lika bra i galoppen men allt kan inte vara bra samtidigt. På söndag ska jag rida programridning på löttingegård! En LB:1 så det ska vi klara av!
Nu ska jag försöka sova...
Simma lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: