.

Fredag 14e december

Kategori: Allmänt

God kväll alla glada människor!
Nu sitter jag och taggar inför fotbollsmatchen imorrn!! Hade pepprally idag och det var så sjukt fett och nice! Man blev så jävla taggad att man rös... SJUKT! Imorrn är det match och sen på kvällen är det fest! SÅ JÄVLA KUL!!!
Nu ska jag försöka lugna mig lite och skriva lite om vad jag gjort de andra dagarna. Hade hoppträning igår och även matteprovet. Matteprovet kändes faktiskt över förväntan, hoppas att det stämmer! 
Hoppträningen krävde massa koncentration som jag inte hade, vilket gjorde att det blev lite blajjigt. Tamasha var jättefin och tittade inte ens på titthinderna, vattenmatta och plank. Det va jag som förstörde om man säger så. 
Men det va kul att känna att hon inte fortfarande är en rädd liten påni. 
Nu ska jag fortsätta taggaaaaaaahhh!!!!!!!!!!!
Hörs kanske en kortis imorgon men tveksamt!
PEACE AND LÖÖÖÖV! 
(och kom ihåg, en madrass, en dyna, en GÅNGSÄTRASLYNA) (jag kanske tar det här på liiite för stort allvar, hehehe)
Årets supportertröja 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: