.

Tisdag 11e december

Kategori: Allmänt

Hej hallå!
Här sitter jag och myser! Kom precis hem igen, har varit i skolan och köpt matchbiljett, eller snarare krigat för en! Fick en iallafall och är så jävla glad för det! NICE!! Nu ska man bara tagga matchen! Pepprally på fredag!!!!!!!! NU KÖR VI!
Okej nog med utrop. Hade 5 h matteprov idag med en fråga. Löste den första delen av frågan men förstod inget av andra delen så jag sket i den och lämnade in. Blev klar efter 4 h. Åkte hem, och låg och halvsov i soffan. Och nu siter jag här och ska ta tag i matteplugget inför torsdag, nationella! 
Efter det provet är plugget slut för terminen! YAY! Så jävla mycket yay! Och matten är slut för ALLTID!
Nu ska jag ta och kolla färdigt på vänner-avsnittet jag kollade på nyss. 
PEACE!
Jag har världens bästa vän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: