.

Om du bjuder mig hem så lovar jag att du kommer skrika mitt namn

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från stallet! Som vanligt eller (?) Aja så är det att va heztflicka... haha lol.
Just nu sitter jag och lyssnar på, låten som jag postat här under, "Där jag hänger min hatt" på repeat... Hlet jävla underbar!! Imorrn är det historiaprov.. skojj! Om typ cubakrisen.. ännu mer skojj! För jag kommer inte ihåg ett piss om den! YEEEEESSSS...
Aja idag har det varit grymt väder! Varmt och soligt, gick runt o kjol utan strumbyxor, kändes naket men skönt hehehe...
Imorrn kommer även spanjoren... bajs! Lär ju ha askul med henne, verkligen!
Men nu ska vi vara klada! Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och förtränga det faktum att jag har prov imorgon!
Puss och kraaaaammmmm
image description
Loveya man! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: