.

Fredag den 19onde Oktober

Kategori: Allmänt

Hej, halloj, tjena!
Skolan är slut för denna vecka. Sjukt skönt! Verkligen längtat helt ärligt. Slutade extra tidigt idag för jag hade ingen engelska för att min lärare är på irland! Winning. Åkte in till stan med Céline efter skolan och käkade lunch, sen åkte jag hem. Kul kul! Ikväll ska jag hänga med min knaskompis Julia. Vet inte vad vi hittar på. Får se lite vad som händer.
Imorgon har jag insläppet i stallet. Kul kul! Nämen det är ganska lugnt faktiskt. Sen ska jag hänga med Céline på kvällen. Söndag har jag ingen häst men det blir massa plugg. Svenska, företagsekonomi och engelskaprov nästa vecka måndag och tisdag. På lördag nästa vecka är det högskoleprovet också. Aldrig skrivit det förut men ska bli lite kul att se vad man får! Hoppas på över 1.0 iaf.
Hade hoppträning igår som var helt underbar! Men berättar om den lite senare. Min häst är bäst <3<3<3 (LOL)
Oh so charming little horsie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: