.

Söndagen den sista september

Kategori:

Vilket betyder att imorgon är det höst på riktigt! Känns lite halvbra om man säger så...
Har iallafall haft en bra helg! Chillat massor, blivit frisk (!!!) och hängt med lille hezt! Tamasha fick massage och behandling i lördags av bästa Helene Stridbäck! Idag blev det promenad och mys.
Annars då? Nja va hemma från skolan i fredags då jag hade världens migrän som inte ville ge sig!
Just nu ligger jag och tänker på att jag lätt skulle vilja ha en pojkvän... Men samtidigt inte. Jag vet inte vad jag vill. Är en sjukt förvirrande person för tillfället! Men men får väl leva med det... Blööö! Sjukt oklart inlägg men det ät ju ingen som läser heller så då spelar det ju ingen roll!
Nu ska jag sova! Godnatt (migsjälv)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: