.

We are the people we rule the world

Kategori: Allmänt

Jaha, ännu en skoldag förbi och man känner hur vardagen tar ett allt fastare grepp om en. Ganska lugn dag idag. Men fixat en del grejor. Igår bokade jag högskoleprovet till den 27 oktober! Första gången jag skriver så i får ju se hur det går! Ringde också nyss Lidingö trafikskola och anmälde mig till riskutbildningen del 1. Lika bra att få det gjort! Kursen är om 3 veckor, dom hade en nästa vecka men den var full. Ska boka halkbanan och uppkörning nu också, skickade efter någon kod man behövde för att boka uppkörning och teoriprovet, som ska komma i posten om några dagar!
Annars då? Nja inte så värst mycket. Idag är jag hästfri och ska kanske in till stan snart annars stannar jag hemma och pluggar. Mamma och pappa kommer hem från Venedig ikväll också. Imorgon ska mamma rida dressyrlektion och jag rider hopplektion på torsdag. Har kvällsfodring imorgon också så det blir en sen kväll i stallet!
Planeringen för helgen ser ut som sådan just nu att det blir klassfest på fredag och på lördag ska jag mysa med Malin! Får se hur det blir, mina planeringar har en tendens att inte följas... Hästen ska också tas omhand på ett eller annat sätt.
Blid från fårö i somras...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: